NI I MELLÖSA <3

Godmorgon alla där ute ;) Jag vet att mina kompisar/bästisar i mellösa läser min blogg, och jag vet att ni är i sixtorp, haha vad är det för nåt? xd Skicka en kommentar och berätta vad det är ;)<3 puss love ya all i mellösa! 
 
Ställde min klocka 20 över sex, tänkte börja dagen med en dusch. Men wtf kan lika göra det efter PAY&JUMP IIIIIIDDDDAAAGGG! OMG! ÄR SÅ SJUKT TAGGAD! ITS ALLWAYS A GOOD TIME! Åker hem lite tidigare idag eftersom måste gra iordning hästen och packa sakerna, äta och ta på mig kläder. Så åker väl runt 2 kanske. Ska vara i kumla (tror jag det är xd) ska iaf vara på plats senast 4, så då har jag bra med tid! Egentligen skulle en kompis med och kolla, men sandra skulle med så det fanns inte plats i lastbilen. Jag och Pricken satsar bara på nolla idag. inte rida fort eller vara bäst. Bara få två jätte fina rundor med nolla. Sen som jag sa igår kommer vi sopa bannan ;) Längtar så sjukt mkt!! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sixtorp är typ ett ställe, det ligger några hus där som stugor man hyr! I ett av husen så tänds det alltid en lampa klockan tolv på natten :*<3

Puss! :D<3

2012-09-26 @ 11:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0