Godmorgon!

Det var länge sen jag blogga på den här bloggen. Känns som om det är lite damm på den xd Men ska få en ny design av en tjej snart :) Är jätte glad! 
 
Idag blir lite sådär anmält skit ;) Två killar från klassen (Oscar & Samuel) och kommer efter skolan idag igen. Vi ska väl göra det vi gjorde igår = inget. Bloggar ju såklart mer sen, och bilder får ni också ;) 
 
Ridningen idag är som vanligt. Jag rider på ett fält idag och bah jobbar han. Jag tror han får jobba med gummisnodd idag. Han är as fin med den! Big like! Han har gått jätte fint hela den här veckan. Om ungefär 2 veckor ska jag på en pay and jump med lilla prick. Då ska min bästavän Annie följa med! Det ska bli riktigt kul! Är as taggad. Då ska han alltså hoppa på en onsdag. Hon följer kanske med på tisdag (dan innan pay and jump ) och hjälpter till och fixar allt (Y)
 
 
 
Gammal bild på mig och prick <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0