Stallet klart

Vart uppe nu i 2 timmar. Vakna 8, då gav jag hästarna mat sen släppte jag ut dom och sen kom sandra då gjorde vi hela stallet. Så det är klart. Efter frukosten ska jag bara rida två hästar sen är jag klar (y' Tror också då att jag ska åka ner till ett ställe som heter katte och bada med Julia,Alicia,Felicia,Evelina och Malin. Ifall jag ska dit, gör jag tidinst :) Så inte bloggen blir SÅ tom. När jag skrivit klart detta inlägget börjar jag med tidinst :) Så kolla på bloggen all day

image description

Visste ni att pricken ska säljas i höst. Jag börjar bli för stor på honom :( Börjar nästan gråta när jag tänker på det. När man sålt en häst känns det som ena halvan av en är borta. Pricken är iaf ena halvan av mig. Utan honom är jag inte hel. Och jag är inte hel nu. Kommer aldrig bli hel heller, ALDRIG. För mina andra hästar jag haft har/är fortfarnde en del av mig. Om jag får tillbaka alla djur jag ägt/haft då är jag hel. Men nu är jag inte hel.

När man sålt en häst känns det som om man aldrig kommer skratta igen. Att man aldrig kommer ha lika kul som man har haft med hästen som alltid vart sin, men nu är den någon annan. Att man aldrig kommer kunna älska någon lika mycket som man gjort med sin häst som nu är borta. Och att man ALDRIG kommer kunna säga att *ohh kolla det där är min häst* 

Och ni kommer nog fatta att det inte kommer bli mkt inlägg när han åkt. Fast iförsig, vrf ta upp det idag/nu? Det är ju typ 5-6 månader kvar. Så ahh. Men ville bara skriva det.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Pricken skall inte säljas i höst!! Det är ju då ni skall ut o äga banorna :) nästa år får vi se. Beror på hur lång du blir eller så sparar vi han till Filippa :)

2012-05-20 @ 22:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0