Mina Mål...

Ja, mina mål... Har ganska många mål som ska vara "avklarade" till sommaren 2012. Och under också. Det finns ganska många människor som har mål och har "press" på sig själv, jag har det men det är med att springa. Kan tyvärr inte springa hela tiden, elr asså varje kväll, för jag har precis kommit igång med det och vi springer och går den rundan på ungefär 30 minuter. Och för mig Sandra och Ida tog det 40 min när vi gick och sprang och för Ida och mig tog det 30 min. Så jag känner press med att jag ska sprina varje kväll, men jag kan ju tyvärr inte det ;/ Ska vila hela veckan nu så man inte får FÖR ont tills på fredag då det är disco!

 
                                                                      Mina Mål 

* Vara lugnare, typ inte vara så himmla galen och typ konstig elr vad man ska säga xD

* Inte använda så mycket smink, ska kunna vara mig själv mycket mer

* Gilla min kropp mer

* Gå ner i vikt fast jag typ inte ens behöver, men jag tycker det själv, elr alla tycker väl att man själv är tjock fast typ ingen är det

* Ta mer fina bilder typ utomhus och mer outfits till bloggen

* Använda mer mina kläder!!! Har jätte mycket kläder jag inte ens använder (?)

Försöka vara mer med min boyfriend <3

* Springa på kvällen


   

                                                                 Mina Mål med hästen

* Försöka komma ÄNNU närmare Pricken!

* Ta mer promenader med honom, vara mer med honom

*
Tävla LA innan året är slut

Komma igång med honom så snart som möjligt!



Sen får vi se ifall jag klarar att göra det här nu under sommaren och till sommaren. Det här med springningen det blir som det blir. För kanske göra mycket mer på gympan också, och göra såna basic saker för det första, sen börja med att springa. För det ska jag ifall göra! ;)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0