Mår ni bra?

Hejhej på er. Får se om jag börjar  blogga nu elr om jag gör ett litet inlägg nu för att det inte ska bli FÖR tomt! Det är INTE kul att vara så sjuk som jag är, elr va. Har iaf inge feber nu som är skit skönt! Ska snart gå och göra frukost.  Vi får se hur det blir på onsdag, om jag går till skolan elr inte. Vet inte nu. Men sköns iaf som om jag kan på onsdag. Det är jätte trök att inte träffa kompisarna!

Läser kenzas blogg nu. Och den är vekligen as bra! Har aldrig läst någon sån där storbloggare, elr ja asså läst Nellies blogg i typ snart 1 år, men har inte läst kenzaz elr paows, elr har ju läst kisses,och gör det nu med. Men jaja skit i det. Den bloggen är grym (kenzas) rekomenderas! kenza.se LÄS! ;)



Nu ska jag göra lite frukost sen kommer väl det 1 inlägg senare.

Puss hörs sen ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0