Det går VÄLDIGT...

BRA med bloggen nu! Blir riktigt nöjd faktiskt ;) Men TACK för alla ni som läser min blogg, det betydet SJUKT mycket för mig :)<3

Idag blir min dag jätte bra! Eller jag hoppas de. Ska träffa älskling ikväll tror jag. På the rock elr nåt. Får se ;)  Ifall du läser det här Albin så kommer jag till The rock :* Har utveklingsamtal nu på morgonen. Ska åka om 20 minuter. Och sen blir det nån sång lektion på skolan i 1 timme och 20 minuter. Blir fett nice! Och min hand är inflamerat så går med bandage nu, asså STORT bandage. Så ja, det ser kanske lite roligt ut xP Men ahh då får de göra de ;) Slår mig typ HELA tiden. Blir inte glad på det :/ Gör lite tidinst nu så hörs vi senare! Puss hej :*<3

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0