Olika grejor or somthing that

Hejsan! Blir inte ett  så långt inlägg, och Blir inte bilder från igår och och idag :( min data har damp så mitt internet funkar inte, min pappa får ta och kolla på det sen! 
 
Nothing more to say. Men vill blogga så hittar på nåt att skriva om ;) 
 
Haha juste, min syrra skrev precis på fb att BUSSEN missa DOM (Sandra och Ida), och inte tvärtom. Haha nu har busschauffören och jag ett team ;)  hehe.  Men jaou. 
 
Är det nån annan än jag som inte gillar allsång på Skansen och Lotta på Liseberg? Haha tycker det är jätte tråkigt ;) fast sommarkrysset är väl lite bättre. 
 
Okej nu har jag faktistk Inge mer skriva, så vi hörs senare :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0