Här kommer Emma Englund tjollaheltjollahejtjollahoppsansa

 
 
  
                        Saker jag vill/SKA ändra inom kort
 
* Min attityd!
* Bota min diagnos som heter "Inte lyssna på sandra diagnosen" ;)
* Haha inte skrika så mkt på alla xd
Inte sminka mig så mkt, för är fin utan iaf :)
* Upptaderingen på bloggen! Bloggar verkligen SÄMST nu
 
Det är det jag tycker! Sen finns det/kommer alltid finnas haters och lovers. Vissa kanske tycker att det finns JÄTTE mkt jag ska ändra på, vissa tycker ingenting. Men nu skiter jag i vad andra tycker och kör bara på vad jag tycker istället. Blir fan bäst så har jag lärt mig! Borde ni som inte gör det också göra! Skit i vad andra tycker
och kör ditt eget race istället.

Kommentarer
Postat av: Anna S

Till Anonym: Vem är det som är så efter att man läser nellies gamla inlägg för ett år sen? Skaffa ett liv!!

2012-06-25 @ 15:09:12
Postat av: Annie

Älskar dig Emma.
Men bilden är ju inte den finaste:*

2012-06-26 @ 02:15:44
URL: http://www.livetsomungdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0