Com closer

Har gjort klart allt nu i stallet och så. Har lekt lite med min lilla syrra Filippa. Haha vi lekte lite med hennes nya djur. Gick inte så bra ;) Vi skulle leka med djur i afrika. Men Filippa ville att djuren skukle bo i massa hus och det skulle finnas djurskötare och allt. Då försökte jag att förklara att det inte finns det i Afrika.
 
E- Men Filippa det finns inte djurskötare i det landet
 
F- Jo
 
E- Vet du ens vad ett land är?
 
F- Nej
 
E- *förklarar*

F- Aha
 
E- Fattar du?
 
F- mm
 
E- Ne det gör du inte ;)

F- Joooo
 
E- Vad är ett land då?
 
F- Ett ord!
 
Är stolt över min syrra ;) Men aja.
 
Ska iaf spela piano nu, har snart lärt mig "Just the way you are" - Bruno mars ;) *nöjd* ;)

Kommentarer
Postat av: Sepideh

Hahaha Filippa härlig tjej! <3

2012-06-27 @ 19:39:34
URL: http://sepidehs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0