Yeesman!

Tjobrow! I´m back now - jaou!  Hehe kanske ska sluta vara så flumig, aja ;) Iaf, nu har jag iaf nåt att göra på datorn, så grymt kul. Eller det hade jag också när jag och Annie hade blogg, men nu kan jag skriva mera och lite personligare :) Har gjort ett långt inlägg som är sparat på utkast, ett långt inlägg som jag håller på med. Gjorde dom bara när jag höll på med headern, elr först gjorde jag dom, börja igår, och sen gjorde jag header och sånt idag. Men Sandra skulle göra en ny. Kan visa er sen ALLA min headrars genom åren ;) Fast jag har lite på Sandras dator och lite på min. Men kan börja nu, eftersom jag sitter på Sandras dator, spara som utkast, sen äre bara ladda upp sen rå ;) Så ni får ju hölla köll på blöggen!



Idag ska jag och Sandra åka till ridhuset. Vi ska träna där :) Så det kommer mer update när jag kommer hem, kl 7 ? Åker ungefär vid 4 elle nåt, så ungefär vid 7 är vi hemma.

Det är så skönt med att ha lov, inte stressa till nåt ( CHILL ), gashhhh men snart äre slut. Vi börjar på tisdag ;/ Mitt på lång dagen, slutar halv 4 då typ. Men hörs sen jaou? Puss hey :* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0