Omg, Gmo

Hejsan! Har inte gjort klart den dära saken än men är alldeles strax ska bara ladda upp det och så. Kan säga vad det var eftersom jag är klar med den nu. Men det var en video till en kompis om hennes häst som såldes för 1 år sen idag. Och jag vet hur jobbigt det är, så man kan vara lite extra snäll, och så gjorde jag en video till henne. Hoppas hon tycker den blir bra! Måste ha min syrras data för att ladda upp det o allt, min har ju krachat, så vi får se när jag kan ladda upp det. Nu ska jag o Sandra spela på våra iphone så heidå :*





(?)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Min sötnos är du allt:*<333333333233333333333

Kommer alltid vara på min ena axel! Puss på dig min enma❤ <3333333333333:::*

2012-01-30 @ 22:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0