Nya saker elle nåt?!

Jag startade denna bloggen igår. Ett nytt försök med allt bloggande. Så asså ni kanske vill veta vrf jag har denna bloggen och vrf jag och Annie slutade blogga på den som vi hade. Jag vill med denna bloggen att bara blogga, skriva bra inlägg, skriva läs värda inlägg och få många besökare ;) så jag hoppas att allt det här kommer någon bli sant elr vad man ska säga. Få många läsare, skriva bra och läsvärda inlägg, och verkligen inte tappa besökare! Utan ha kvar alla som kikar in på bloggen, och kommenterar elite ;) om du nu går bra och då menar jag BRA så är klart att jag kommer ha kvar bloggen! Mitt besöksrekord var 67 på eemmaeenglund, Och nu är mitt mål att ha över hundra. Så hoppas att det kommer gå!


Annie och jag slutade blogga för jag ville ha en egen blogg. För jag VILL och bloggar MYCKET och när jag är på blog humör sitter jag och gör ganska många tidinställta, vill lixom ALDRIG sluta blogga! Så det går lite upp och ner ned mitt blogg humör. Och nu låter jag jätte dum men Annie bloggade inte sådär jätte mkt som jag gjorde, och kan såklart förstå henne den var första gången hon hade en blogg, och hon gjorde jätte bra inlägg, jag brukade alltid läsa allt hon la upp, men nu vill jag ha en egen blogg, skriva lite personligare, lite mera. För på andra bloggen med Annie, om jag bloggade jätte mkt så blev ju nästan bara jag som bloggade, så det blev konstig det där ;/ Men nu kan jag blogga mkt ^^D men det iaf därför :) so now know you that ;)


image description


Kommentarer
Postat av: Linda

Ville du att jag skulle göra en header? råkade ta bort kommentaren;) isf mejla

2012-01-06 @ 09:59:07
URL: http://cassechuck.blogg.se/
Postat av: amanda

Fin blogg du har :D

du kanske vill vara med i veckan blogg hos mig ? :D

http://lundbergamanda.blogg.se/2012/january/veckans-blogg.html

2012-01-06 @ 16:17:43
URL: http://lundbergamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0