Mina mål 2012



Inom ridning : Starta LA på pricken.

Mina mål : Vara snällare, träna mer, få bättre attityd och bli model x]




Starta LA med pricken känns som ett realistisk mål 2012. Kanske kommer starta LA nästa år, vem vet, men jag siktar iaf att starta LA det här året med honom. Har inte välat nån gång på honomm, men snart så ;) Då kommer det hända saker ;)

Mina mål, ahh ni såg ju, det är nästan som nyråslöften. Men det är mina mål 2012. Bli modell, det är ju bara nåt som jag vill bli, men kanske inte kommer bli. Mamma och jag skulle söka till ett bra modellargentur i götebrog elr i stockholm, men dom sökte ite modeller nu, så jag okllar på doms hemsida nästan verjedag för att kolla om dom söker modeller. Gahhhh, får damp, dom gör ju typ inte det ;/ Aja det är bara leta vidare. IFALL NI VET NÅGOT BRA MODELLARGENTUR SOM SÖKER MODELLER, ÄR DET BARA KOMMENTERA ;) Men andra målm det är också nyårslöften, vara snäll och ha bra attityd. Fast om amn är snäll så får man ju bra attityd ;) Så det är ju bra vara snällare så är två av mina problem lösta. haha ska nog börja nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0