Min dag elle nåt ;)

Hej på er :) Sitter framför tv nu efter ett ganska bra pass i ridhuset. Vi provade att hoppa kombination idag och det gick super bra !:)  Han var lite dum och kastade av mig första gången idag. 99 gånger kvar sen blir man bra , som dom säger ;) nej men det var för att det var någon annan där och som håll på med hindret jag skulle få förbi, och då blev han rädd och slängde sig år sidan så jag flög ner på marken. Det var JÄVLIGT tur att jag ramlade på ryggen för hade min iPhone i framfickan! Tror du inte jag blev rädd när jag märkte det? Haha men jaja ;) sen satte sig Sandra upp på honom och dom hoppade 90, och det var på ett räcke , jag o pricken hoppade 80 idag, räcke, det jag jätte bra :) är jätte nöjd :D Nu ska jag snart lägga mig och sen ska jag sova (y) det bästa på dagen ;D haha nej ,det är att träffa sin underbara häst :') Ahh men ni vi hörs! Puss hej ;*

Kommentarer
Postat av: Matilda

Duktig flicka du är min sötnos!:* tur för iphonen:$<33333

2012-01-31 @ 22:00:35
URL: http://matildabolinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0