Lords Piccolo

En sak jag inte skrivit så mycket om på bloggen är om Pricken, hehe eller alltså om typ hans bakgrund och så. Jag tänkte berätta lite fort nu om jaa, hans bakgrund och om de förra ägarna!

För några år sen bodde han hos Isabelle Karlsson, en tjej som idag vunnit SM på d-ponny. Jag hade ingen aning om vem Pricken var då, inte ens min mamma eller min syster.

Tror att de är Isabelle och Pricken?


Sen, vad jag vet, flyttade han till Antonia Petterson Häggström, en jätte duktig ryttare som rider d-ponny idag, tror jag?? Jo hon kom väl 3:a på ute-SM 2011? Minns inte, men han stod där och jaa, jag tror att de gick bra för dom! Tror de har tävlat SM också :)



Och sen hade Vilma honom! Vilma har tävlat SM med honom, de tävlade mot min syster och min gammla ponny btw ;) Pricken var nog bättre än Lus! Hahah näää, jag vet inte. Här kommer en bild på Vilma och Prick!



Och aaah, nu har jag lilla Prick!! :D





Kommentarer
Postat av: Rikard :)

Oj då lär du ha en bra häst! :)

2012-01-26 @ 17:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0