Kommit precis hem!

Hej hej!

kom hem för typ en halvtimme sen elle nåt? Aja, skrev ett ganska långt inlägg som jag råkade ta bort. Hihu är ganska arg på de :@

Träningen idag var ganska kul, var inte med på allt, men sen fixade Åsa så jag kunde träna oxå. Det var lite för snabbt med att börja med mur och så, så vi körda lite enkla saker. Första riktiga träningen yu (Y) Gick super! Var lite svårt vilket varv man skulle ta, men det gick sen till slut. Ja, vi gjorde en liten bana av allt, och det gick jätte bra. Är faktiskt ganska stolt :D Och över min fina prick oxå :* Han klev över hindrerna, tror det var 60-70 elle nåt. Men det var ju azum kul.




MIN PRICK ÄR BÄST INGEN PROTEST!

snälla hästar äta gräs dumma hästar röka gräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0