Kan livet blir bättre?

Hej :) igår var det väldigt dåligt med bloggnig men jag var med Lukas nästan hela kvällen, och massa andra killar från mellösa ;) Det var as nice! Efter vi hade kollat på innebandyn som var i en timme i en kvart ... Haha inte så kul men fick iaf va med älskling. Och så låste jag mun mobil i en timma fast sen gick det! Haha jag tar sönder alla mina mobiler ^^D fast denna SKA/FÅR inte gå sönder ! Har fobi för att tappa den ;/. Men det är väl bra antar jag? Aja men sen mådde jag dåligt så jag åkte hem sen åt vi och då kände jag mig bättre :) Nu ligger jag i sängen och har på "what if " så grymt bra! Bloggar från iphonen oxå kan livet bli bättre?? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0