Jag tycker är bra

Bloggar jag tycker är bra.



Sandra Englund - min syrras blogg är as bra, och designen är super fin! Vill typ skriva lite mer som hon gör xd

Alexandra Nilsson - Kissie.se hennes blogg är as bra! Grym tjej som logger på första plast på Sveriges största bloggar ;o Det är fan omöjligt att komma till tycker jag, men skulle lätt kunna ha hennes blogg (Y)

Matilda Bolinder - Min super fina bästavän med bloggen som är grym, som skulle kunna ligga första plst på Sveriges bästa bloggar för mig! Den är grym och hon skriver sånt som är läsvärd och det inte knappt några stavfel! Och det är + !

Nellie Berntsson - Nellies blogg läser jag för att den är bra, hon har bellman och det är ganska kul att läsa vad hon gör. Hon skriver det också läsvärt! Och det är super kul att läsa om henne och Bellman. Saknar han jätte mycket :) 

Jakob Ling-Vanerus (JLV) - Han har lagt ner sin blogg tror jag ^^D Läser inte den så mkt mer, men förrut läste jag den jätte mkt sen såg jag att han hade lagt ner den ;( Han skrev ju så bra han också!

Nicholai von-bentzon-hollessen - Han har OXÅ lagt ner sin blogg tror jag. Han hade ju en super bra blogg, och det var mkt tips om massa bra saker. Häst saker och även privata saker.

Ponny sanning - Denna bloggen driver två tjejer, och det är en av sveriges största hästbloggar. Det är en skvaller blogg med massa skvaller inom ridpsorten. Och det är super bra inlägg!

Matilda Sparrenhök - Vi har lånat Bellman av Matilda (Nellie lånar han nu). Och hon har en jätte bra blogg, fin designer och en jätte snäll tjej. Bra inlägg men hon blogar inte så mkt längre, eller så har hon kanske börjat igen. Aja ni får kolla http://matildasparrenhok.blogg.se  

Isabell Johansson - Hon är en grymt fin tjej med en grymt fin blogg! Hon tar as fina bilder, bloggar inte så mkt men den är bra ändå. Läser den varjedag, hela tiden typ. AS BRA ÄR DEN!

image description



Dom flesta fatsnar för bloggar med fin designer och så. Och det gör jag. Om man har fin designer vill man gå in på den mer och mer. Fast efter ett tag så trötnar man, och då kan jag trötna på bloggen. Jag vill/försöker byta design ganska ofta så man inte tröttnar. Jag själv brukar trötna på mina egna designer ganska ofta, och det är adsolut INTE för att dom är fula utan för att jag har sett den VÄDLIGT många gånger ;) Går själv in på min blogg efter varje inlägg jag gör.  Och trötnar därför mer och mer. Och jag tycker att det är viktigast att en själv är nöjd min sin blogg och bloggdesignen och allt. Hela paketet!

Dom flesta fastnar för bloggar med läsvärda inlägg och så. och det gör jag. När jag verkligen fastnar för nån blogg, som inte tar på någon sekund utan kan ta upp till veckor. Det ska helst vara långa och bra inlägg inte korta o och bra inlägg ;) Bloggen ska vara jätte mkt aktiv och så. Många tidinst även på vardagerna!  Som många andra tycker/skriver på sina bloggar behöver man inte skriva "orkar inte blogga gör det sen". För då blir det sen att man inte orkar gå in på den bloggen mer. Så istället för att skriva så, kan man lika gärna lägga ner bloggen elr inte skriva nåt alls ;)

Kommentarer
Postat av: N a t t a

Sjukt fin blogg du har syster + fina bloggar du tippsade!

Men älskar somsagt din. xd <33333333333333333333333

2012-01-31 @ 14:27:09
URL: http://nepe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0