Ja ni...

Efter att ha läst detta inlägget, så tänkte jag skriva om det. Kanske kan va bra för visa att läsa om...




- gud vad du är tjock!

- Jag är inte tjock?

- joho det är du visst det I mean det är bara kolla på hela dig!

- Aha :'( (jag är väl tjock då måste ändra mig!)



Naajjj! Så ska det väl ändå inte va? Elr om det ska de, har jag missat nåt?

Om nån kallar någon tjock, t.ex mig! Då lyssnar inte jag poå "denna" som kallades "snälla" "colla" "populära" personen. Utan, tvärtom. Stå upp för dig själv, visa vad du tycker! Om du SJÄLV tycker att du är tjock, och denna dära personen säger att du är tjock. Då ska du säga nej det är jag inte allst det, elr hur man nu säger det. Även fast du tycker att du är tjock, säg iaf att du inte tycker det, säg och du inte ÄR det. Låt inte personen ha rätt. Om du låter 1 person trycka ner dig, då kommer alla börja, och om du är ganska liten, då kommer det vara ett stort problem för dig, när du blir äldre!

Alla som tror ni rä tjocka, ni är inte tjocka!

Alla som tror att alla är tjocka, alla är inte tjocka! Om du vill trycka ner alla andra och säga att dom är tjocka, beviset har då kommit fram att du själv är tjock ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra skrivet!

2012-01-17 @ 21:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0