i´m back ;)

Tjo! Nu har Frida åkt ;( Men det har vart as grymt när hon vart här (y) Helt crazy ;) Kollat LITE på saw, men sen stängde vi av ^^D Haha men det var ju bara äklig ;s Skulle varit bättre ifall den var läskig oxå!

image description

Idag red jag på på förmiddag. För Annies ägare skulle komma och göra en sak. Så Sandra och jag gjorde stallet efter frukost sen red vi och sen duschade jag och sen kom Frida. Och vi har gjort saker HELA tiden! I typ 3 timmar elle nåt, är as trött nu ;/ Så ska bara chilla och inte göra mer, va med familjen och så.

C-ya <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

annies förra ägare*

2012-01-06 @ 17:41:56
Postat av: linnea

fin blogg!!

gillar du hästar? Besök gärna min blogg då :-D

2012-01-06 @ 18:26:17
URL: http://horseelight.blogg.se/
Postat av: linnea

fin blogg!!

gillar du hästar? Besök gärna min blogg då :-D

2012-01-06 @ 18:30:53
URL: http://horseelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0