home sweet home...

... elle nåt? jupp, iaf är hemma nu, haha har vart det typ hela dan XD Men har inte hunnit blogga så gör ett litet inlägg nudå :)

Var med Matilda igår, och vi var i stallet och fixade och tog hand om pownisarna (Y) Sen var vi inne och väntade tills maten blev klar, hade inge att göra så vi spelade spel och så. Men sen gjorde inge mer. Lukas och jag messade lite <3 Ni som har instagram kan ju kolla lite vad vi skrev ;) Heter englund108 . Följ Sandra o mig oxå (Y) När maten var klar åt vi, sen var vi uppe på matildas rum (gjorde inge) sen gick vi ner och kollade på "Vampyrer suger------ ÄGER" . Den var så j*vla bra! Nästa gång vi är ska vi kolla klart på Scary movie 3. Den var oxå bra! Fast Scary movie 3 kollade vi på när vi vaknade idag.. Men halv tolv skulle vi lägga oss, elr ja vi var as trötta så vi la oss. Jag somnade när Matilda gick på toa, så hon tog en bild på mig och skicka till Lukas. Men när jag vaknade sov Matilda så då skickade jag en bild t han när hon sov. HAHA <3 Men sen gick vi och åt frukost och släppte ut hästarna, efter kolalde vi på scary movie 3. vi hann tyvärr inte rida ;/ Men vi ska nog göra det nästa gång ;) Men mamma kom och då åkte jag hem ;/

När vi var hemma städade jag i 1 timme och 20 min. Var as jobbigt men Filippa skulle ha kalas, så det är ju bara göra! Men det var as kul när dom var här. När dom åkte gick vi uttill stallet och fixade klart, sen gick Sandra och jag med hästarna i 20 min ;) Nu ska väl jag ta och gå ner och kolla om maten är klar, hörs sen ;*<3



jag och fina Matilda :*<3



och så jag när vi kollade på film. Ska döda dig för bilden ;)<3:*

Kommentarer
Postat av: matilda<3

hahah....gillar dig med Emmizzz<333333

haha ja titta ig, där skrev dom inte lite saker:P;)<3

2012-01-15 @ 18:28:22
URL: http://matildabolinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0