Har inte glömt er...

Bara varmed bästis hela dan och tränat nu på kvällen så ska strax fixa popcorn. Sitter vid ipaden nu sp. Jag kan tyvärr inte länka Matilda men kolla hennes blogg. http://matildabolinder.blogg.se elr det kanske funkar. Kan inte lägga upp nån bild nu men ni får klara er ;) jag och Frida och Linnea har kommer med i talangjakten på skolan,så att jag och Frida tränade hela tiden och så... Hoppas alla vi tre kan va imorrn! Men hörs imorrn får se om jag går upp typ 7 elr halv åtta. MÅSTE komma upp 7 men kommer aldrig orka ;/ Matilda TACK SÅ MYCKET ifall du tar kort på mig och pricken <3 you make My day darling ;* Hörs imorrn puss hey o sov gott <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så klart jag ska göra det:*<3333

2012-01-22 @ 08:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0