Fredag, neeej...

Får daaaaaaaaamp! Känns dom om det är fredag idag! ;/ Blir faktikt lessen. Men ahhh imorrn ska jag Frida och Linnea göra en grej i aoulan. Haha ahh sjunga ;) Vi kom ju med i talangjakten så vi ska träna imorrn på skolan med mikar och hela paketet. Det är 3 gången vi byter låt, men jag tror det kommer bli azuuum ;)

Just nu sitter jag och chattar med älskling. Haha båda vi är duma i huvvet, ELLER HUR ÄLSKLING??<3 Puss älskar dig iaf mest! :* Elr han är dum i halva huvvet :p Men ah, strax blir kykling med någon taka yaki sås (?) HAHAHAHAHAHAHAHA fick as damp när jag hörde det namnet xD  Haha aja, ska hjälpa mamma nu, herrå :*





/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0