Fb statusar

Tjena! Nu ska jag berätta vad jag tycker om fb statusar, tänker när jag läser dom och hur jag får en annan bild på personen!





                                                             FB STATUSAR!

På facebook, kan man skriva vad som helst! Om man har ett par hundra vänner, då är det inte så smart att skriva lite hur som helst! Asså när man skriver t x.e " fml, vill dö, vrf ska jag bara vara hatad? " Vrf ens ha en tanke att skriva så? Om man har problem med livet. Ta tag i det männsikor skrev inte det på fb och tro att alla ska tycka synd om dig? Det är HELT värtom! Lovar dig. jag har skrivit sådär när min häst åkte ( Åh pontus), men mamma sa att jag skulle ta bort det, det är inte ens nödvändigt att skriva de -.- 

 

                                                        Vad jag tänker...

Asså, vet inte om alla vill veta vad jag tänker om sånt här skit. Men jag tänker att det är helt korkat och helt rätt sagt helt c- - stördt -.- Asså sluta skriv på fb, ta tag i det istället! Om du hatar ditt liv, men gör någonting med det då. Sitt inte och skriv det på fb! Bara så ni vet så gör det inte direkt livet bättre än att skriva det på fb, och sen tro att alla ska tycka synd om en. Nejj tyvärr funkar inte det inte så, vet att ni säkert önskar det. Men nada,  ta tag i livet säger jag bara! Anars tycker jag att det är helt patetiskt -.-


                                                  Jag får en nu bild på personen

Kanske inte alla som får det, men jag får en ny bild av personen.  Och kanske tänker/tycker/tror att den är ett emo. Asså kanske inte så snällt då, men jag blir så trött på sånt bullshit bara! Eller dom kasnke mår dåliga, men det gör det inte bättre att sitta och skriva det på fb! T x.e   jag trode personen var jätte snäll, och så. men efter man sett allt perosnen skrivit är iaf jag inte säker längre. Det är då jag börjar fundera iaf. "Är personen ett emo elr inte?".  det slutar med att man tar bort personen från fb och skiter i det. Och det blir ju lite värre om man känner personen också. 

Om jag känner någon som skriver så här typ hela tiden, och NEJ det gör jag inte! Känner två stycken emosar, men dom skriver inte såhär överallt! Dom är mognare än så! Så tänk lite på vad ni skriver innan ni lägger ut nåt! Lovar det tjänar GANSKA så mycket på det!


                        

Mitt liv är inte helt jävla perfekt, och det är jag medveten om, ingens liv är det, men jag går inte ut på fb och srkiver att det suger dirket! -.- Mognare än så är jag!

Kommentarer
Postat av: Eve

Du har rätt bejb!<3333333333333333333333333333;*

2012-01-20 @ 18:45:52
URL: http://runessonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0