Deepshit, elle nåt?!

"även på tisdag kommer det hända något"

Det var "någon" som dryga upp sig mot mig, så vrf inte prata face to face with her? h*n skrev på msn, att h*n inte våga beräta allt det där h*n skrev på msn till mig i skolan, men det är bara BULLSHIT! Man sitter inte bara och gömmer sig bakom en dator, blir så jävla arg. Folk, kan inte säga att dom är låtsas vänner, efter ett tag när "denna" personen är as populär bland ALLA, då ska h*n böna och be, snälla kan inte vi va vänner, asså jag skoja bara, det vet du väl ;) ?! So whut? Talk to the hand, säger jag bara. Om inte h*n inte vågar prata i skolan och prata där, sånt där som man skriver på datorn, sånt där som man inte vågar säga i verkligenheten, IN THE REAL LIFE. Och IN THE REAL LIFE, händer det så att visa blir populära visa bli mindre populära, och så. Men snälla ni som inte är populära, försök INTE att hacka ner på dom populära! Jag kan LOVA ni BLIR populära någon gång! Kanske i ditt nästa liv ;) Om man inte ens kan prata i skolan då är det riktigt för lågt!



Kan jag förendra personer? Tydligen kan jag det. Från att vara opopulär till att vara populär! Det är ungefär det dom andra tror ;/ Kan vara GANSKA jobbigt. Vet ju några som vill vara med mig för att det är ganska många som vill vara med mig, och då tror ju dom att jag är jätte populär, och då ska dom vara med mig, men sen hör man att det bara var på låtsas. Vännerna jag trodde fanns där var bara borta, förgott, föralltid,forever. Om någon säger att allt bara var på låtsas t mig, då blir jag inte vän med h*n! Never ever! kom inte på frågan, men just den frågan får iaf jag nästan varje dag av en person. Och det är grymt jobbigt. Jag bestämmer vilka jag vill vara vän med och inte. Helst vill jag vara vän med alla, men det vet även jag att det inte går. Det går inte heller att bara ge ut sitt telefon nr till random personer ;) Tyvärr... Men vi chattar ju iaf på datan ;) You know who you are! ;*



Alla fina kommentarer jag får, det är från mest anonyma. Kan vara för dom inte orkar skriva sitt namn, det kan vara för att dom VILL inte att jag ska veta vilka dom är. Det tycker jag är lågt, även från dom fina kommentarerna. Ni får mer än gärna skriva så fina kommentarer som vissa gör, men skriv då helst namnet oxå ;* Det blir dubbelt så kul för mig med! :D

Ni som är anonyma och skriver elaka saker, och helt sheprätt åt helvetet, ni kan ju sluta med det! Man kan spåra ip adressen, man KAN råka veta villka ni är! So it´s just to stop! Skriv ingenting som ni inte kan skriva utan namn. Det är bara så lågt ;) Så tänk på det!

Men det var typ bara de JAG ville säga! :) Jag kanske har helt fel på visa saker, men nu är det jag som skriver och det är iaf så det käns just NU. Men hoppas att saker och ting förändras inom kort!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0