Bloggar jag läser...

1. Nellie Berntsson - Hon är en grym tjej som är 00:a. Hon är Bellman, saknar han jätte mkt. Och han har en super blogg :) Läser den flera gånger om dan!

2. Matilda Bolinder - Matilda, denna tjejen är grymare än grymast, sötare än sötast och stördare än dom störda!<3 Men hon är min sötnos! As rolig blogg, och jätte kul att läsa om hennes små pownisar!<3 Keep it on cheyen!

3. Isabella johansson - Isabella får så grymt fina bilder! Det gör mig att läsa hennes blogg, och att den är så bra!Ni kan väl kolla hennes blogg? Den är en av dom BÄSTA bloggarna jag läsaer, elr den ÄR det! Du är kungen över alla! :)


Kommentarer
Postat av: Matilda<3

Du är ju den sötaste tjeje:*<3333

2012-01-26 @ 19:23:23
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

awww vad snällt :D tack sötis!!

2012-01-30 @ 19:37:37
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0