Svar på frågestund

Antonia:

Vart ska du tävla pricken nästa gång? :D

SV: Dena helg som kommer ;)

Anonym;

Hur gammal Pricken vilken ras är han, hur länge har du haft honom?

SV: Pricken är 15 år, jag vet inte vilken ras han är ;/ Han är så speciell!

image description


Anonym:

Varför bloggar du? Alltså varför fortsätter du? :)
Inte att du ska sluta men vad vill du komma med bloggen och vad är meningen med allt, asså hela ditt liv? :D

Jag bloggar för att det är kul. Man ser hur man utveklar sig själv när man skriver. Vilka ord man änvänder förkortningar och så. Jag vill ha kvar bloggen tills jag är vuxen och har barn, då ska jag visa dom min blogg o så ;) Vill såklart att min blogg ska bli jätte stor men det kommer någ inte hända ;/ Och mitt liv... Ja du... Vet inte själv, nu har jag kommit på att jag vill börja med konståkningen igen. Det var så grymt kul. Så vi får se vad jag gör här näst. Hinner inte blogga och gå på ridning samtidigt! ;(

 anonym:

Vad är det sämsta med ditt utseende tycker du?

SV: Helt klart min mage.... Tycker jag är as tjock ;/

Hur många Gånger har du ramlat av en häst?:) 3-4
Hur högt har du hoppat som högst?:) 90 cm
När började du rida? För ett år sen
När började du blogg och vad hette din första blogg? sammysacha.blogg.se ;)
Hur kom det säg att du började bloggga? Min syster gjorde det och det verkade kul, så jag ville oxå ;)
Hur kom det säg att du blrjade rida?:) Min syster har alltid hållt på med det
Vilka är din bästavänner?;)<3 MÅNGA! Men kan säga några: DU, tilda, Jennifer,Emelie,Nora,Oscar,Lukas,Malin,Moa,Annie,Shair,christoffer,Ida + familj/släkt

Vad är din favorit låt?

SV: Nu är det typ chrash you´re party, it will rain, it girl & wild young and free elr nåt sånt ;p


Kommentarer
Postat av: Louise

Var alla anonyma?.. Det var väldigt konstigt !

2012-02-05 @ 09:47:01
Postat av: sepideh

Emma du är inte tjock! <3

2012-02-05 @ 12:11:38
Postat av: Matilda

::::<33333333333333333

2012-02-05 @ 13:56:56
URL: http://matildabolinder.blogg.se/
Postat av: alma

hej Emma jag har starta en ny blogg som du vet komentera gärna.=D =) du och pricken pasar perfekt. tita även på min andra blogg som jag har med en kompis den heter http://vampyrerochkandisar.blogg.se/

min heter http://jagochminaalsklinar.blogg.se/?tmp=13194523

2012-02-13 @ 19:56:52
URL: http://jagochminaalsklinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0