HELLU!

Heej ;) Har faktiskt inte kunnat blogga idag. Tiden har inte räkt ;/ Men bloggar nu då ;)

Idag har skolat vart för mkt chill. Har åkte skridskor i typ 1 och en halv timme idag på skoltid, sen när vi var klara kollade vi på film i ungefär 1 timme. Det var HUR skönt som helst.

Och sen red jagpricken och det gick jätte bra. Fast jag gjorde fel med en sak, så jag blev jätte arg. Fast sen till slut gjorde jag rätt och då blev det jätte bra. Vi var ute i ungefär 1 timme xd Sen följde jag med mamma till ica och nu bloggar jag. Ska sätda lite nu, sen ska vi äta ;) Hörs sen PUSS<3

image description


Puss Pricken jag älskar verkligen dej!<3 Du är det bästa som har hänt mig :')<3

Kommentarer
Postat av: lisa

Vill du göra ett länkbyte? :)

2012-02-06 @ 19:08:18
URL: http://www.nattstad.se/lisakarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0