fastener (knäpp) morning ;/

Hej på er alla. Idag var det en helt vanlig morgon. Förutom vissa saker.

Jag gick ut som vanligt och gav hästarna mat och satte på dom täcken la ut mat i hagen och så. Sen ropar jag på Bandit ( vår hund ) sen ser jag att han springer mot mig, sen kolla jag bort i typ 2 sekunder så hör jag honom skälla och gnälla, då hade han fastnat i eltråden ;/ Det var el i fast inte så mycket. Nu mår han bra, och så men han är lite rädd att gå ut ;p Och hästarna var jätte stressade! Inte kul ;/ Men dom är lugna nu :)

Skolan idag blir helt vanligt idag tyvärr. Igår hade vi olika stationer med area ,klockan ,volym och massa sånt. Håller på och letar efter en låt till talangjakten nästa år xD Man kan aldrig vara för tidig ;) Har fortfarande inte släppt det än, att vi kom tvåa... Suck... Med 1 påöng, j***a påängjäv*l blir så arg ;o Aja man ska vara stolt ändå ;) Ska snart göra iordning mig, har inte gjort nånting, jo ätit frukost ;) (Y) Ska gå till bussen om 1 timme och 5 minuter... Haha men ses, tror jag ska ha löshåret idag ;)

Och för er som undrar så köpte jag mitt löshår på GLITTER! (Y)

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0