Ahh det finns det...

Tror ni det finns gånger när jag vill lägga ner hela alltihopa med bloggandet? Ahh ja, det klart det finns. Tror faktiskt att alla vill de nån gång. Jag kan vilja det ganska ofta... Men då läser jag oftas Nellies blogg och då rycker jag upp mig själv och vill blogga as mkt.

När jag bah tänker, ohhh nej inte blogga, palla blogga -.- Vem vill blogga?  Då är det oftas när jag är på dåligt humor, när jag är skit trött elr nät jag är med kompisar. Sen finns det såklart tider där man inte HINNER blogga. Och då blir det jobbigt, ifa man nu vill de. Jag fösöker blogga mkt mer nu än vad jag gjorde förrut. But problemet är att jag inte kan lada upp inlägg från blogg.se appen, som jag skrev i förra inlägget. Och det suger, så jag för gå in på internet och hålla på med skit där ;/ Sådå gör jag lite tidinställda ibland och ibland bloggar jag "live" och ibland skiter jag i det. Men jag förösker som sagt blogga mer imot vad jag gjorde förr :)

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0