what should you do?

Har tänk och tänkt och tänk. Asså såna där Emma Englund tankar. Min sytser fattar iaf. Kan väl berätta en cp tanke jag haft... Typ, "Om det bara fanns en coca cola kvar i hela världen vem skulle få den då?" Asså såna tankar. Jag vet inte om nån annan tänker så direkt, men det gör ju jag iaf

Och nu har jag tänkt på, vad skulle du göra ifall du gillade nån som antingen är 3 år mindre elr 3 år ädre. Vad skulle du gjort då? Om du tänkte mycket på vad andra personer tycker och tänker om dig, hade du blivit tsm me nån som är 3 år mindre? Nej, jag säger absolut inte att det är fel med det, verkligen inte, men iaf, vad hade du gjort? Om du verkligen verkligen gillade dena personen som är 3 år mindre än dig, men även om du verkligen verkligen brydde dig om vad andra personer tycker/tänker om dig... Svårt beslut? Om nån frågar vad JAG skulle göra, så skulle faktiskt jag sagt nej, elr jag skulle inte viljat. Fråga mig inte varför. Vet inte om jag egentligen borde skriva ut det. Men ni gillar ju när jag är ärlig och bjuder mer på mig. Men det är bara vad lilla jag skulle göra!


Kommentarer
Postat av: Clara

Haha, typ sån är jag också. Oroar mig över typ "små saker" ibland, och om vad andra skulle tycka och blablabla.. :)

2012-04-26 @ 22:50:56
URL: http://claraagrill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0