Känner mig....

Haha hje på er! :) känner mig just nu som värsta proffs bloggaren. Lixom är hemma och sitter i vardagsrummet, har en bärbar dator på vardagsrumsbordet har massa drcka här och har frukost nu elr ja, två mackor som jag precis käkat. Ahh men ni fattar kanske inte men det gör jag ;) Aja, känner så iaf. Vet inte vad jag kan göra idag, känner mig ganska pigg men ska nog ta det ganska lugnt. Har på mtv nu så har lite musik medans ja bloggar här ;) Nu spelar dom dena låten...



Jag tycker faktiskt Britney spears har blivit lite bortglömb. Hon har inte gjort så många låtar nu på sistone, elr ja sjungit. Nån mer som har blivit bortglömb är Lady gaga tycker jag. Ganska tråkigt faktiskt, hon är ju jätte bra. Aja, fick bara den tanken nu. Nu spelas iaf denna ;)



Och ja, jag vet att jag bloggar långsamt ;)

Kommentarer
Postat av: ami

haha, inte är det någon fara :) jag hatar sådana själv ^^ jag läser och tittar faktiskt gärna på nya bloggar och kommenterar bara om jag finner de intressanta :)

2012-04-26 @ 10:00:19
URL: http://silverlady.blogg.se/
Postat av: ami

tack, vad glad jag blir må jag säga :) Åh Gaga älskar jag *

2012-04-26 @ 10:53:58
URL: http://silverlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0