Vågar man kolla på statestiken


Hejsan svejsan. Har precis kommit in från stallet. Har ridit idag. Igår hann jag inte blogga nåt, för hade verkligen massa skaer att göra. Men jag ska vara bättre på att göra tidinst. Jag kom precis på en sak som jag vill göra ett långt inlägg på. From the heart. Ska se till med att börja med det imorn! Så det kommer upp om några dagar ;) Lyssnar på One direction nu ^^ Im in love <3 Jag blir kär på nytt när jag ser/hör Niall <3 Han är bara så bäst!

Det blev inte ett sånt intresant inlägg nu. Om nu vill att jag ska skriva om nåt speciellt så är det såklart bara säga till! Jag kollar på alla kommentarena ;)

Ska berätta lite kort om min dag.
 
 
Idag vare ju Östernärke spelen. Det var jätte kul! Vi åkte in till örebro unerversitet och där gjorde vi långhopp, 60 m, 800 m, bollkastning och en staffet. Vi fick två korvar där och en festis. Man fick ha med säg fika om man ville. Men det tänkte inte jag på. När vi skulle göra 60 m börja det hagla (funny NOT) Så alla blev as blöta.  När vi hade 800 m. Sprang jag så jag vet inte vad. Jag sprang snabbast i klassen och av den snabbaste killen sprang på 4,4 och jag sprang 32 sekunder snabbare än han :S Usch, sen fick jag assss ont i magen av spydde, Jag spydde två gånger på östernärkespelen och sen en gång i skolan och en gång när jag kom hem. Sen spottade jag typ spya. Jag vet, inte fräsht, menmen.. Det var INTE magsjuka, det var att jag hade ansträngt mig så mkt. Jag sprang iaf staffetten. Och vi kom sist -.- Vi tappade pinnen två gånger :s Stora mellösa vann såklart. Grattis till er! Jag åt ingeting till lunch och inte till middag. På hela dan har jag fått i mig, tre mackor och en bulle (Y) -.-' Har inge matlust. Hóppas jag är bättre imorrn!

Bra dag va? aja, see you imorrn godnatt <3
 
 
Gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0