Shame on me

Hejhej!! Jag blogga inge igår :/ shame on me @@ men att blogga kommer aldrig bli ett måste för mig, då blir bara allt tråkigt...
Jag hann precis med bussen. Jag sprang t bussen 17 över och bussen kommer 18... Så det var väl kul!

Idag med hästen blire rida som vanligt. Imorrn får han kanske vila. Måndag-tisdag trimma lydnad för sen på onsdag åka iväg på pay n jump! Omg både jag och prick är taggade (säger vi) iaf jag ;)

Alla vet väl att jag är VÄRLDENS STÖRSTA ONE DIRECTION FANN!? Omg!! Musik videon till doms nya live while were Young är SJUUUKT BRA! Den dödar! Och låten är också bra! Elr ja SJUUKT BRA! Den dödar MKT! Älskar dom mest i världen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0