Rubrik


Har precis vaknat nu! Kvällen igår var as grym! Har inte hunnit ladda upp bilder elr så. Men gör det senare, det kommer i ett tidinst inlägg. Det kommer inte sådär as mt inlägg idag eftersom ska bowla med min allrabästavän och lite mera personer. Jag ska va i kumla ikol 4 så skia väl rida snart och så.
 
Igår red jag på ett järde. Det vare jätte kul, och jag jätte bra! Jag ska rida på samma järde idag och träna lite dressyr. Han gick på matigal igår, så kanske får det bli det dag igen.
 
Jag ska ut och rida nu. Ska rida innan vi släpper ut dom. Så vi hörs senare <3
 
(ifa det bliev nåt stavfel är det för det är jätte svårt att skriv med lösnaglar!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0