Lite frågor

Beskriv dig med 3 ord och motivera varför du valde de tre orden
 
Rolig - Jag vet såklart inte vad mina vänner tycker om mig, jag tror inte dom skulle vara med mig om jag var tråkig. Men jag tycker jag själv är as rolig (inte direkt för jag är det, det är bara jag som tycker de) När jag ska skämta blir det jätte tråkigt. Eller, jag skrattar åt mina egna skämt så min syster skrattar ibland bara för jag skrattar elr för att dom var så dåliga och tråkiga. haha! 
Glad - I klassen är jag typ den som är glad hela tiden. Visst jag kan vara otrevlig, men kom igen, jag är tjej jag kan vara otrevlig men glad ;) Jag skrattar åt nåt som inte ens är kul. På en lektion en gång skratta jag så mkt så jag börja gråta åt nåt som inte var roligt. Det är lite jobbigt då för då tror alla jag fejkar, och då säger "sluta fejka", till och med min fröken har sagt det till mig ;)
Bortskämda - Jag tror jag är mest bortskämdas i klassen. Jag ser inget dåligt med det, men inget bra heller. Dom som inte är bortskämda kanske tycker det är jätte bra. Men det är inte alltid bra! Jag har börjat märka det lite nu på sista tiden. t.e.x om ingen lyssnar på mig, får jag typ utbrott xd Jag har en iphone 4 (det är ingen i min klass som har det) Den är spräckt och mamma har sagt att hon ska lämna in den på lagning. Men jag ser inget bra med det. Känns som om jag bara kommer tappa den igen :( Jag har en häst, massa märkes grejor, massa utrustning till hästen (och det är inte direkt grattis) Jag har börjat åka till sta ganska ofta nu. Men jag ser inget  bra med och ta med sig typ 400 spän då? Jag köper ändå bara upp allt, och istället för att lägga pengarna på hästen och häst saker, lägger jag pengar på ibland saker jag inte ens använder..? så jag brukar nästan alltid ta med mig 200 - 300
 
 
 
Är det viktigt med märkessaker?
 

Egentligen inte! Det är ju fint och så, men ibland kanske lite onödigt. Om man kan köpa ett par snygga jeans för t.e.x 100 - 200 så är det onödigt att köpa ett par märkes jeans för typ 600 - 700 
 
 
 
 
Vad är det bästa som hänt dig?
 

När jag fick Pricken! 
 
 
 
Hur mke väger du?
 
Runt 45 - 50
 
 
Vad är ditt mål i livet/ inom ridningen?
 
Bli så bra som möjligt med den hästen jag har! 
 
 
Om du fick välja ett tillfälle du fick uppleva igen/ göra om, vilket skulle det vara?
 
Bo i Sthlm. jag vill lixom spola tillbacka tiden när jag gick i 1-3 och vara med Jennifer och Tilda så mkt det bah går. Visst jag träffar ju dom nu också. Och det var en tjej som var jätte dum mot mig i 1-3 så jag skulle vilja bara klappa till idi*ten! jag vill spola tillbacka tiden och va lika taskig mot henne som hon va mot mig! 
 
Hur hinner du med både skola, hästar och vänner m.m?
 

Jag har jätte lite läxa! 1 läxa i veckan, och den gör jag på torsdagar. Jag rider 5 dar i veckan, ibland fixar mamma stallet ibland Sandra (om jag ska iväg nån stans) Annars följer personen hem till mig och är med i stallet och rider och så.
 
 
Hur är Pricken att rida?
 

Han är verkligen jätte rolig! Den bästa hästen jag ridit! Han är jätte lätt att jobba, är mycket framåt och helt underbar. Är världens bästa i ridningen och pyssla med! <3
 
Har du några tips på hur man ska utveckla sitt ridintresse när man rider 1 gång i veckan?
 

Om det skulle vart jag, skulle jag åkt till stallet flera gånger i veckan och bara vara i stallet. Pyssla med hästen och bah mysa. Jag skulle frågat om man fick rida nån annans häst nån gång, coh hjälpa till och borsta och vara med andra hästar också. Om ja hade nån kompis som hade hästar skulle jag fråga ifa jag fick rida hennes/hans häst nån gång! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Tilda <3

Jag tror att jag fattar vilken tjej du vill slapa till, jag vill göra det samma hahaha!<3333 Miss U

2012-09-15 @ 16:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0