bloggar som en kratta.

Japp, det gör jag vekligen, får försöka att blogga mera!!
 
Idag är det väl inget speciellt som händer. Vet inte om jag ska smörja mina saker idag elr om jag ska göra det imorrn. 
 
 
hahhaha tog mig tid och kolla på den här innan skolan. Love Willam <3 Han är så sjukt bäst! Förutom Niall! Men aja, ni fattar ;)

Igår red jag ut med Sandra och Ida. Och jädrar ad pricken tyckte det ar kul. Han ar snabb och stark men jag hade kontroll över honom, och jobbade honom i galloppen (stav?) och då gick han super fint. Vi galopperade i skogen och en runda runt en skog. Det var jätte mysigt. Och då var klockan typ halv 6 elr lite mer. Så det blev ju snart mörkt så vi kunde inte rida så långe. Egentligen tä nkte vi rida till mellösa men då behövde vi ta på reflexer på dom och det tog ett tag för vi visste inte var reflexerna var så  vi skippade dom och red i skogen och de ;) 
 
Skolan nu måste dra herrå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0