Asså emma vill inte såra dig

asså emma, vill inte såra dig men asså tro inte för mycket om dej själv! Asså har hört ryckten om att du har sökt in till mikas i stockholm (ja du har bloggläsare i gbg också..) men asså det är typ för ungdommar och vuxna? + asså you have 2 mutch självförtroende. Typ lixom: HIHI jag heter emma englund! jag är jääätte snygg! det får det får andra på mindre självförtroende! Just say it lixom! anyway bli inte arg jag älskar dej! Men min kusins bästavän är "modell" och hon följer dej och har sakt att du sko jobba ¨på att
*posera naturligt
*va inte så spänd, slappna av och le!
och att dra upp tröjan för alla bryr sig
nog inte om din BH och sist
Noppa ögonbrynen! tycker hon!
Jag tycker redan du är vacker :) men för mkt
självförtroende!
Ps. Sluta härma Nellie Berntsson (posera nt som hon)
Ds.



Vad är det värsta?

Att man skriver sånt här utan att kunna skriva sitt namn...
Eller
Att man vet vem det är och personen har vart min bästavän sen jag vet inte när...

Vad är det här för skit?! Varför kan du inte ringa upp mig och säga det här? Varför kan du inte skicka pm på fb elr så. Gbg?! Vafan fick du det ifrån, jag vet vem du är och vet vart du bor. Vet inte om jag kan förlåta dig för det här...

Man förlorar så j*vla mycket vänner på sånt här. Fast det kanske är bra, då vet man ju vilka som är falska. Och jag har sagt det här mika saken till 1 person. Och du är just DU som har suttit och skrivit den här kommentaren. Nej jag vet att mika är till för vuxna, lixom vem vet inte det? Jag sa det till dig för ja, jag ville lixom. Jag trodde iaf du skulle vara stöd, du kanske kan säga vad du tycker i telefon än att skriva allt på datorn och inte våga skriva att det är från dig kommentaren är ifrån. Its sick! Iaf... Mika saken NEJ det är ingeting. Jag sa det till en person men hon tycks har flyttat  till gbg och massa skit. Nu har man en bästavän och vän mindre! 


Kommentarer
Postat av: Annie(:

Asså vad jobbig hon som skrev! Hur vet hon liksom att inte hon nellie härmar dej? Fan va trött jag blir får man inte ha sin egen stil eller,man får väl stå hur man vill liksom!-,- de finns väl säkert 100000personer som står som henne! +att det är ju bra att ha självförtroende! Bara för att inte hon har något självförtroende och skriver sånt för att hon är avensjuk! Tyyp sur tjej! Jag har inget bra självförtroende så jag skulle lätt ha lika bra självförtroende som du inte för att jag känner dej men ändå! KRAM (:

2012-05-01 @ 21:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0