TROR NI INTE JAG BLIR ARG?!

ÅHHHHHHH! Är f*n as arg nu! Min blogg.... Ahh MIN blogg... Asså, iförsig ganska coolt att JAG har en EGEN webbsida, alltså en blogg. Är lite stolt när man säger sådär ;) Men jaja, va inte det jag skulle säga. Det är att i skolan vill inte mitt internät funka. Gjorde ett ínlägg vid typ 11, men så står det att jag inte har några pengar på mobilen, och att internät inte funkar. Då blir jag såhär lite, MEN WTF?! Inga pengar, så jag provar ringa lite vänner, och då har man pengar. Ville också bara säga att , F*N vad jag ÄLSKAR TRE SÅ GRYYYYYMT MYCKET! Min nya kärlek, TRE PUSS OCH KRAMAR TILL ER!!! ;* *ironi* TRE suger. Ni som har TRE förstår mig så GRYMT mycket, och fattar att jag har rätt!

image description

Kan sitta hela den här kvällen och skriva hur jvla mycket jag älskar TRE. Har faktiskt inte älskat nåt annat lika mycket som jag gillar TRE. Haha det här blev ett faktiskt fint inlägg om TRE. Men om alla andra bredband, elr så, blir lika bra som TRE kan ni också få ett fint långt inlägg :) Hoppas ni inte tar mig fel nu...

image description



Men JAAAAAAAAAA jag hatar TRE så jvla ******* mycket! Haha blandade känslor ;) Men det här inlägget får bli som det blir...


Idag efter skolan, åkte jag ner i en tagg buske (?) Min SNÄLLA kompis puttade ner mig i taggbusken ;) Först skojade vi men sen blev det lite mer... Och ja, har suttit och plockat taggar från mitt ben och från ryggen. Tror ni inte det var skänt elr? ;) Det va la as skönt iaf! Skrek verkligen ingeting! Im a pro ;) Iaf, sen när jag hade kommit upp ur busken, åkte jag frida,annie och olivia till olivia och var där. Haha förlåt olivia för tallriken. Råkade ha sönder en tallrik... xd Nästa gång jag åker dit tänker jag ha plast tallrik! När vi hade ätit lite gick vi ut och tog kort med varandra. Olivia ville inte bli me på bild :( Men vi andra tog, så bilder kommer ;) Tror jag ska göra en musikvideo med bilderna och så :) Ska se om det går och göra en nu anars gör jag en nån annan dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0