Jag klättrar klättrar upp och du drar drar mig ner

OMFG?! Jag har inte bloggat ;ooo Förlåt så jvla mycket! Not my style, elr ja kanske då och då :p Man kanske ska börja blogga sådär 24/7, ahh tror vi kör den stilen ett tag nu. Tänkte ladda upp lite bilder från mig när jag var lite och sen lite från nu. Hoppas ni gillar det sen :)

image description

dagens klädsel: jeans,frida´s tröja (YYYY) klänning med en knop på. 
dagens parfym: Love date elr nåt
dagens sms: Sitter på en buss och har tråkigt!!!! Jag kommer ringa dig snart för jag har så tråkigt
dagens svar: Ring då
dagens diss: till alla som inte kan göra nåt idag xd
dagens hiss: till min häst!
dagens läs detta: Jag har världens bästa bästa vänner <3
dagens låt: Alina Devecerski - flytta på dig

image description

Hörs later? GOOD ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0