Hiss/Diss




HISS såklart! Så gryyyyyyymt snyggt! Måste ha ett sånt nu er nät jag är vuxen!



Läderskal... Hmm, men såklart en HISS! Älskar läderskal, ska nog ta och köpa mig ett sånt elr nåt, tycker dom är för dunder fina!



Denna vet jag inte... Älskar coca cola, men skalet... Äsch men vi tar väl en HISS på denna också, såklart!



vad ska man säga? För snyggt! ÄLSKAR USA saker! Så fint, så såklart en HISS



Vem HISSAR inte dom hära? ANGRY birds, i mean the best in the world! Skulle köpt den gröna förrut men köpte nåt annat ;/ ÅNGRAR!!



Diss tyvärr. Haha vet inte ens vad det här är för märke elr vad man ska säga?! ;)



Så fint! HISS



Ohhhh gud så snyggt! klart man hissar denna!!



Diss ;/ Tycker inte den var så fin



Bara en färg? Neej, men den tar jag och dissar, för ige roligt med bara en färg! ;)


(KOMMER MER HISS/DISS SEN<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0