Paddla kanot (Y)

Gömörron! Idag kommer bli en fett kul dag (hoppas ja) Jag ska paddla kanot, elr ja hela klassen ska det. Jätte kul :D Har packat badkläder och nån xtra tröja. Jag skulle packat regnkläder, men vet inte riktigt vad det är xd Asså regnkläder för mig är sånt som man hade på dagis. Stora galoscher regnjacka (kappa) gummistövlar, en sån där hat som är typ av gummi elr bara en regn tät hat. Och jag har inte nåt sånt :/ Jo ofc hade jag det när jag gick på dagis men har inte det nu. När jag sa det i klassen var det nån som sa "men försök inte spela cool". Men lixom seriöst. vrf ska man spela cool för, thats so last year ;) Men visst, man får tro vad man vill -.- Aja shit same, same shit. Har packat klart typ nu och ska dra till skolan. Men kan skriva vad jag packa ;)

* En xtra munkis
* Teletubies handduk ;)
* Gifflar

Haha ahh typ det ;) Vet inte mer jag ska packa, sådär får väl räcka. Om jag glömt nåt får jag väl låna av nån kompis ele nåt ;*

image descriptionimage description

See you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0