Och NU?!

NU börja mitt internet funka. usch fyyy! Hatar min data grymt mkt. Lever bättre utan den! :@
 
Aja. Jag har inte gjort NÅGONTING mer än att vänta tills min data ska funka (usch skäms över att säga att den är min) Jo har städat mitt rum. Och verkligen STÄDAT! Det är fan övergränsen när man ser en GRÅSUGGA på golvet. Usch FYYYYY. Börja nästan gråta xd Nu har jag iaf stor städat rummet. Ska aldrig mer har stökigt (elr ja) Kan ju la försöka ;)
 
Har inga planer än inför imorrn. Ska nog trava pricken i 5 minuter på en fyrkant. Han är ju snart på hovarna igen! :D Längtar tills vi sopar banarna där ute! ;) Haha akta er för oss! (Y)
 
Nej man ska nog kolla på film lite och så. Göra iordning mig grejor! ;) Herrå :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0