Hej!

Hej på er! Känns bra att blogga stort nu, alltså börja blogga igen! :)
 
Har städat mitt rum nu, BEHÖVDES kan jag säga. Har lite kvar men det tar jag nån gång när jag orkar ;) Har inte ngra speciella planer idag direkt. Min syrra här hos sin lilla kompis. Alltså Filippa. Ohh gud vad söt Linnea va (filippas kompis) hon ringde hem till oss och jag svara, hon bah " hej det är linnea får jag leka med Filippa". Ohh gud vad gulligt! Det tråkiga va att Filippa inte vågade prata i telefonen, så mamma fick prata. Men nu är hon iaf hos Linnea.
 
Jag gör lite spontana grejor idag. Har ju inget att göra direkt. Ska iaf fixa stallet idag, det vet jag, men annars är det ingeting annat :) Om man inte räkna med blogga då ;) Usch kan sitta as länge med det här inlägget och blogga känner jag xd Men kommer lite mer inlägg under dagen.
 
Sandra kom nyss och fråga ifall vi ska bada. Så japp, ska bada nu ;) När det regnar, ute i polen, med typ 15 grader. Hhaha vi lagade polen igår så det är inte så varmt nu ;) Men aja, hejdå <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0