Har städat

Tja! Har städat mitt rum i typ 2 timmar. haha behödes verkligen kan jag säga.

Ska dra ut till stallet snart. as nice jue! Min lilla fina prick. Vill tvätt honom idag, kan se om jag ska göra det ;) Visst är jag busig? jag sa igår att jag skyulle städa muitt rum, gjorde jag det, nej? :> Därför är jag tvungen att göra det nu :/ men aja ganska kul iaf, när man har på spotify och messar och städar. Faktiskt ganska nice iaf! Är grymt sugen på att springa också. Ska se ifall jag och ida kan göra det sen ;) Ska städa ridsport butiken idag också, för imorrn kommer det 3 kompisar som ska sova där. (jag) Moa,Annie och Isabell. Älskar er tjejor <3 Vi sa att vi skulle göra ett videoinlägg också. Så ska se till att vi gör ett ;) Meh ses sen jaoou? ;) 

 

 

Kommentarer
Postat av: Mylifeasmyselff.devote.se

Hej! Vilken fin blogg du har!
Såg dina bilder på bilddagboken med.
Ville bara sägadet, och kolla gärna in min blogg, och kanske du kan slänga med en kommentar också! :)
http://mylifeasmyselff.devote.se/

2012-06-21 @ 13:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0