Kärlek/pojkvän/flickvän

Kärlek. Det är ett ord ALLA kan ta olika. Vissa tar kärlek som bara ett ord. Andra tar det som ett spel och andra tar det osv.osv  Jag tar det som ett riktigt starkt ord. Det finns inget starkare ord än kärlek. Kärlek är lixom mitt liv från grunden. Min grund i hela livet är kärlek. Utan kärlek kan ingen leva. Det går inte. Ingen kan INTE bli älskad och INGEN kan inte älska. Alla blir älskad och älskar. Det finns INGEN som inte blir det elr gör det. Ingen nada nodo!
 

Pojkvän. Jag tror flickorna tar kärlek mer på allvar än killarna. Iaf när man är 10-12. När man går på dagis och så, vet man ju knappt vad det är. Tex som min lilla syrra är kär i en kille på hennes dagis! ;) Fast iförsig, hur GULLIGT är inte det? Ungkärlek <3 Men innan jag blir tsm me nån ska det kännas 110% bra. Elr MER. Såhär 50% att det känns bra, det lixom funkar inte! Inte för mig iaf! 110% Elr mer. Tänker heller inte "testa" ifa det känns bra elr inte. För om det känns bra gör det det från början, och inte om man "testar". 
 
Min kille ska lixom inte vara perfekt! För ingen är det ! ;) Men han ska lixom vara chill, man ska kunna göra saker och han ska inte vara blygg. han ska VILJA (haha) vara med i stallet. Okej, kan inte direkt tvinga honom, men han kanske kan vara med när jag rider, fixa stallet och kanske på tävlingar nån gång. Och det som är viktigast är att han ska vara stolt att ha mig som sin tjej. Inte direkt "ahh min tjej är den dära Emma Englund" utan lixom "vet du jag är tsm me Emma Englund! :D " Okej, tror kanske inte killar direkt går och säger så till sinna killkompisar, haha så som tjejer gör. Men ahh, han ska iaf vara stolt! :) Och ofc skicka sms/svara på sms. Det är gulligt. Och ringa nån gång, säga godnatt, säga "jag är stolt över att du är min flickvän". Alltså såna saker :)
 
Mitt motto är också med killar, Dont me a fighter, be a lover, but always fight for what you love Så himmla bra, ALLA då menar jag ALLA killar ska ha det här mottot. Passar bättre in på killar än på tjejer tycker jag. Sen också, så ska ni KLART ha denna låt som lixom en motto låt, elr nåt sånt (?) ;)
 
 
 
I like to be anything you want, hej girl let me talk to you
 
Han är SÅ bra. Även fast typ alla killar är dumma mot honom. Och det är klart för dom är så advundsjuka. Och ni killar som säger "Nejjj! Jag är inte alls advunsdjuk" Men snälla då killar, kan ni VISA oss tjejer att ni INTE är advundsjuk på honom. Han har INTE ljus röst som typ ni killar säger. Han har så mörk röst att han inte kan sjunga baby live längre. Men ja...
 
Min kille ska INTE va adundsjuk på nån annan kille. Det är bara omoget tycker jag. Samma sak som att skriva på allas tjejer foto "snygg" "snygg mage" "ohh gusch vad snygg kropp du har" . Det är bara lågt. Det är nästan lite desperat att göra så. Lixom bli tsm me tjejen ifa hon har snygg mage elr så snygg kropp. Nej, min kille ska INTE göra så. Kanske skriva på nåt foto, typ "fin du är gmn <3" ifa man är tsm då. Men kanske inte på varenda dirket.
 
 
 
See i´ve benn wating all day for you to call me baby so let´s get up, let´s get on it don´t you leave me brokenhearted tonight... </3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0