Lite privtat nu...

... men nu lovade jag er på fb, och ni gjorde över 20 kommentarer tack moa ;* !


Nu säger jag det här rätt ut. Fast inga namn med!

I skolan (intressant jag vet) vill jag va med 3-4 personer. BARA det! Och det är bara visa. För att lala runt och vara allas vän hela tiden, elr ja bästavän som man är med hela tiden, det blir för mycket. Kan kännas jobbigt att ha 10000 bästa vänner då !;/ OCH som man ska va med hela tiden, dela hemligheter, med random personer också!? Neeeee nt så va? Det ska vi bäst. Nåt som jag verkligen vill. Och om jag vill nåt så vill jag det, det vet ni som känner mig bra xd Det här inte direkt nåt som jag bara skriver på bloggen, jaa nu ska jag skriva detta inlägget så dom flesta av mina kompisar kan hata mig imorrn, fn vilken bra idé! Fast nee? Ja ni vet inte hur många som kommer läsa detta inlägget. Det kan va upp till 189410847018 och det kan vara 10 ? Vet inte, men skulle gissa 50-60 stycken? Och om alla ni läser detta inlägget, det kanske är någon av ni jag menar? Och om namnen skulle komma upp på bloggen, då skulle det var ett jdrans massa snack nu!

NI VET VILKA NI ÄR! Det kan jag lova (y)


Har ett par inlägg nu (långinlägg) ska sitta och skriva allt nu och lägga ut det nån dag! Låter bra va? ;)




Dena bilden pasar till alla inläggen typ xd<3

Nej men höres sen, imorrn om ett år i nästa liv, elr ikväll? Äsch vet inte höres sen iallfall Tjaouuuuuuu<3


Kommentarer
Postat av: Matilda<3

Något med mig eller?!?!<333

2012-01-19 @ 11:49:27
URL: http://matildabolinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0