Lite lätt om dagen

Förlåt för att jag inte blogga nåt igår :/ men han bara inte igår. Nu väntar jag på den tröga bussen :/ fett seg! Aja den kommer väl snart! Idag ska jag bara gå med pricken, i 1 timme ... Skulle gått upp klockan 6 oh gått med honom en halvtimme så jag bara behövde gå med honom en halv timme sen efter skolan. Men jag vill inte offra en timme för det xd kan lika gärna gå 1 timme efter skolan ;)
Idag på skolan har vi orgentering hela dan någonstans. Tror typ i sportstugan elr nåt ;) haha fett tråkigt! Jag är AS dålig på oregentering. Kommer ofc ta den den lättaste banan "."! Haha xd
Men vi hörs senare. Ska försöka mobil blogga, det beror på om min mobil kommer funka elr inte... ;) det får vi la se sen ;) byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0