Mysigaste <3

Hej bloggen och ni läsare. Har lite ont i huvudet nu, men jag ska BANEMÄ inte bli sjuk, för då dör jag! Hänt en del på skolan men inget att ta upp här o.s.v

Jag kom hem ungefär 4 sen böt jag om och gick ut med Sandra. Hon palla inte göra så mkt men ändå, tack för hjälpen och krya på dej<3 Och mamma och pappa och filippa också ;)<3 Sen tog jag in pricken tog av honom ALLA täckerna sen gick jag ut på promenad. Det var så skööööönt. Asså man känner att det blir vår!! Fett nice. Solan lös och pricken var busig så han bokade lite och så ^^D Älskade ponny ;* Sen spolade jag hans ben och tog in honom och borstade honom. Sen gick jag in och vill ABSOLUT INTE VARA NERE!

Ska ta mig i kragen och försätta rita lite :) Började igår på nåt jag inte vet ;/ Men får se vad det blir, så kommer det upp sen här! Puss tjaou ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0