Frågor....

Tycker du själv att du är bortskämb? Asså ja! Jag kan inte säga att jag inte tycker det. För lixom det är inte så jätte många som får såna fina pownisar som jag har, världens bästa bloggläsare, alla kläderna (märkes kläderna, syftar mest på KL) och det... Så ja det tycker jag

Har du bra vänner? Nej!! Jag har världensbästa! Dom är helt klart bäst i världen och finns alltid där, och såklart finns jag alltid där för dom när dom behöver mig! Vilken tid på dagen, vilken tid på natten! Alltså hela tiden. Klarar mig inte utan mina vänner! Det kan ni fet glömma att jag gör! ;)

Är du stolt över dig själv typ din kropp och så? Nej fakitskt inte. Jo ja är stolt över mig själv, typ att jag har lärt mig så fort med ridningen och allt. Sånna säker jag GÖR är jag stolt med! Hehe inte allt då! ;) Men det mesta! Min kropp... Nej det är jag inte! Som alla andra barn tycker jag att jag är tjock. Men vet inte om jag är det eller inte!  Försöker inte bry mig. För egentligen gör jag inte det! Man ser ut som man gör, och ja det kan ingen ändra på, bara dig själv!

Är det kul att vara singel? Kul?! Det är det väl aldrig när man är singel! Tycker iallfall inte jag! Vet inte om jag ska skriva det här elr inte på bloggen, det finns ju vissa människor som läser min blogg som håller på och säger till typ alla som dom skänner vad jag skriver -.- Så nej, gör det kanske om nån vecka elr så. Men NEJ det är inte kul att va singel och kommer faktiskt aldrig vara heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0